sobota, 4 kwietnia 2015

SPA w domowym zaciszu: maska czekoladowa

Hi! 

Dzisiaj mam dla was przepis na domowy zabieg czekoladowy na skore twarzy, dekoltu lub/i ciala. Jest on dla mnie swietnym sposobem na relaks w leniwy, wolny poranek. :) 

Potrzebujemy:
♥ 1/3 tabliczki czekolady (o zawartosci kakao min. 70 %)
♥ lyzki jogurtu greckiego 
♥ lyzki miodu

Rozpusc czekolade w kapieli wodnej, a potem zmieszaj ja z jogurtem i miodem, Naloz na oczyszczona skore twarzy na okolo 15-30 min, a po tym czasie zmyj ciepla woda. 


Od czasu do czasu kazda z nas lubi sie poczuc 'dopieszczona', i wlasnie wtedy ta maska bedzie swietnym rozwiazaniem :) Czekoladowe zabiegi w salonach kosmetycznych naleza do zabiegow luksusowych, a przy malym nakladzie pracy mozemy je odtworzyc w domu, nieporownywalnie mniejszym kosztem. 

Jakie sa korzysci plynace z zabiegu czekoladowego? 
Skora jest bardziej miekka, gladka, elastyczna. Dzieki zawartosci kofeiny wplywa na krazenie i jedrnosc skory. Czekolada ma tez silne wlasciwosci antyoksydacyjne, dzieki czemu stosowana regularnie spowalnia procesy starzenia. Miod zas jest naturalnym antybiotykiem, wiec zlagodzi stany zapalne. Czekoladowy zapach poprawia samopoczucie i dodaje energii. :)

  Podaruj sobie odrobine luksusu w ten weekend! Bo jesli Ty o siebie nie zadbasz, to nikt inny tego za Ciebie nie zrobi. :)



Have a great weekend! :)

Pozdrawiam, powodzenia! 

A. 

1 komentarz:

  1. Ja zrobiła dziś maseczkę z czerwonej glinki, bałam się ,że zafarbuje mi twarz,a le nic takiego się nie stało;)

    OdpowiedzUsuń